Maj månad

Hejsan hoppsan, jag har förlorat min vanliga basiska mänskliga talang på att skriva på ett tangentobrd. Hur har detta gått till? Alltså går jag för tillfället tillbaka och rättar ungefär vartannat ord???? Iaf, jag har varit på malta som alla som läser detta med största sannorlikhet redan vet och jag blev brun och jag har till och med slutat vara brun också!  Bajsväder.. Lvl 73 i wow om någon undra... hahahaha.. Köpte trots att jag borde spara pengar en ny tekopp idag, men det var ett måste, den var mycket unik! De brukar annars ha 3 eller 4 olika grundformer som de sen "färglägger" på olika sätt, vilket gör att kopparna ändå liknar varandra för mycket, men nu börjar det bli lite skillnad! happyhappy. jaa har ju inget att säga men blev en jävla massa text ändå. Skriver igen när det blir bättre väder helt enkelt tror jag!

Mår fett bra i plattat hår, dumt att jag inte haft det på typ en månad? Plattången åker fram igen!
(inte för att håret saer galet platt ut på bilden, men är ju inte det som är menningen heller.. eller något..

Kommentarer
Postat av: mo

Den var fin!

2011-05-18 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0