Lovar att detta är värt att läsa! :)..

Idag var jag i mörby. Jag köpte ett par skor (20%rabatt för klubbisar ohyeah). Svarta och kliklack med rep. Och öppen tå. Nu ska ni få höra mina tankar om öppna tår. Jag gillar dem inte. Varför göra sig besväret att kapa av skorna istället bara för att låta dem gå hela vägen fram till toppen? göra hål på dem lixom. Och det kan visst vara snyggat faktiskt men det stör mig lite. Dessutom är det jag perosnligen som kanske inte alltid ska ha det, eftersom att mina stora runda köttiga små korvtår kikar så ihoppressat fram och ser plågade ut. Men jag struntade i det och köpte dem helt enkelt för de var fina och ja tänker hoppas på att ingen annan tittar lika intensivt på mina tår som jag gör, ni får oroa er över era egna!
Var för övrigt ute och sprang i enebybergs spår för första gången idag. Kul med lite nytt istället för det EXTREMT uttjatade enstaspåret och det var faktiskt dessutom mycket finare egentligen tyckte jag. Dock fanns ju dendär backen där. Sprang jättelänge och ba, shit va mycket nedförsbackar det är, vad skönt! borde det inte komma någon uppförsbacke snart? eller jag kanske har sprungit i så månbga miniuppförsbackar att det jämnat ut sig? Kom till slut till en backe som inte såg så kul ut strax efter 3 km men kämpade mig tappert upp för den i tron att nu hade jag tagit uppförsbacken och inte behövde bekymra mig mer. Men inte ens en km senare kommer den. backen utan slut och en lutning på 85 grader (jag gick och kollade surt på killen som bara sprang upp och ned för den och gjorde backträning). Saken är ju det att för att undvika den kan man springa spåret baklänges. Om man visste vart man skulle svänga, jag kunde ju knappt följa skyltarna som det var. så det är lite tråkigt... Men sprang iaf på en otränad flickas acceptabel tid.
Mörby är gay btw, stänger 4 på lördagar hahaha. Sjysst kille utanför dock, gick fram mot det nästan nu tomma jordgubbsståndet men kollade i plånboken och hade bara 10 kr. Så jag vände men då ropade han tillbaka mig och jag fick jordgubbarna och ska betala resten på måndag! Sa han så bara för att göra allt korrekt och han ville få slut på de sista jordgubbarna eller tror han faktiskt på det? Tänker göra det ändå för att jag är så snäll och för att han var det också :)
Så nu ska jag äta jordgubbar och fixa massa plugg, inte många saker kvar nu!
byebyebloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0