Blött

Självklart gick jag ut och kastade eddies nallepuh boll till honom några gånger igår efter att han blev så ledsen, så då blev han jätteglad igen :) Idag har jag gjort ett töntigt lätt prov, imorgon har jag prov, på torsdag har jag 1½ prov och på fredag har jag temadagtestgrej. Sen är jag nästan färdig med alls skiiit, bara fixa det. "Bara" mattenationella sista veckan och ett till fysikprov nästa vecka. fast det BORDE vara lätt.. Fick en privat mattelektion idag, det var galet najjs <3
I gårkväll hade jag bebisarna ute och tara har lärt sig att klättra upp och ned på ALLT i hela lägenhet (ej köket dock). Detta innebar att hon sprang och samlade jordnötter (hela, såna i skal) som ligger i en påse bredvid buren,  och när jag kollade i min säng hade hon förflyttat typ halva påsen, en nöt i taget, upp i sängen. När jag skulle sova upptäckte jag att de faktiskt även hade ätit några (skalat) i min säng (antagligen Elliot som åt av Taras förråd medans hon jobbade) och natt hittade/kände jag också två längst in i påslakanet i mitt täcke, och de enda hålen jag har i det är i botten. Duktig tjej... Har nu hällt de nötterna i en burk med lock ._.
infoinfo <3

Galen skillnad! och fy satan vad Tara är söt som ligge roch sover mitt i allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0