Ikväll har jag:

-Bloggat!
-Vågat mig ned i den hemsökta tvättstugan 2 gånger! (det var en 3e gång, den första, men då var den inte hemsökt, då var den okej, men 2a gången jag kom ned hade en strumpa ramlat ned bakom tvättmaskinen och tvättmedlet och ett par byxor som legat ovanpå maksinen och väntat på tvätt låg på golvet bredvid :'()
-Skrivit en halv labbrapport och upptäckt att läraren gjort den jobbigare än de föregående 2 och därav bestämt mig för att skicka in den på lördag istället.
-En råtta som försöker hjälpa mig att skriva labbrapport genom att promenera på tangentbordet, dricker te ur min kopp och sen går mig på nerverna genom att börja bita i all plastgummi (headset till telefonen, gummiplupparna på dragkedjan på min tröja) och då hon blir ifråntagen dessa saker börjar bita i min strumpa+fot
-En annan råtta som ligger och myser i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0