Idag har jag:

-haft FINT lockigt hår
-kommit i bra tid till skolan
-Haft ännu en av dessa oändliga lektioner om studieteknik och ännu en gång fått bevisat för mig att jag tänker med vänster halva (logisk typ) och INTE jobbar med andra och att jag lär bäst av att läsa och skriva. surprise? Nej det har vi vetat sen 1an., tack för den spännande informationen.
-läst en del, inte mycket kvar av boken nu!
-Upptäckt att jag även har små SNART utslagna snödroppar utanför min dörr!
-Tränat ORDENTLIGT! Instruktör som la upp träningspass åt mig och sedan sprungit en halvtimme som gick BRA (till skillnad från vanliga fall)
-Upptäckt att det fann bastu på gymet! (hade aldrig varit inne i duscharna förut..)
-Tvättat (håller på)
-Målat naglarna i ny färg
-Blivit lvl 60 på min egen gubbe i wow!!!!!!!!!!!!!!!!
-Upptäckt att de har jävla sunflower zombieattack som en quest på wow?!?!
-Blivit rätt bra i mina preffesions på wow

Sen kan jag nog inte komma på så mycket mer.. På lördag kommer min snälla far och hjälper mig med hallen :) Nu ska jag gå ned i källaren och fixa tvätten och sen ska jag fortsätta försöka göra klart min labbrapport. Lite synd att jag inte vet hur man skriver en trots att vi har haft kemi i 1½ termin och jag har en mall.
Hoppas på att mentalt kunna lägga till detta bland dagens achievments inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0