Bildexplotion

Härlig dag! vakna, gejma en timme, sätter mig i solen på trappan och läser i nästan 2 timmar, chillar, spelar lite piano och klär på mig, drar till täbban för att kolla skinnjacka och en topp jag sett, blir inget av dem, råkar köpa en annan reatröja, hittar en galet fin tekopp och köper bajsbilligt rökelseset, myspys. Sen ska jag också hitta minneskortläsare till kameran då förra gick sönder efter 2 gånger typ. Har väntat i evigheter på att köpa en, provat teknikmagasinet i stan men de hade inte och väntat på att komma till täbban hela tiden för att gå till Expert där jag köpte förra men nej, där har de ba en för 400 spänn :( min kostade 200. Då går jag till teknikmagasinet i täbban för att kolal laptopfodral men råkar hitta en superbra minneskortläsare, så de va ju bra! Sen gick jag till gymet och sprang och puschade lite armar och allting och sen (missa ja bussen för jag trodde jag hade glömt ipoden så var tvungen att springa in igen, men fick skjuts sen) gick jag till affären och nu har jag chillat supergalet. Mormor kom med choklad lakrits, dendär marabou. Den var fan god, speciellt som mina godispåsar alltid enbart innehåller choklad och lakrits :P
Jättemycket text blev det men nu ska ni få lite gaaaaamla bilder!

Men en några nya förstt;




Och gamla;
Gravid eller NÅGOT för mycket mat?


haha blöt liten bebis <3




hahaha omg freja






Slut!
Elliot försöker just nu ta sig in i min mun för att få tag i chokladen jag just ätit, hon e söt :) Tara med!
godnatt

Kommentarer
Postat av: jessiii

ååh bilderna på bebisarna är ju helt bedååårande, mysiisar ihih :):)

2011-03-21 @ 19:17:25
URL: http://frejjess.blogg.se/
Postat av: jeni

håller sjukt med jessi :DdD

2011-03-25 @ 19:14:24
URL: http://nilsarna.blogg.se/
Postat av: josefin

Min mamma har också en sån kopp, fett fin är den :D

Och söt kopp-modell också :):):)

2011-03-28 @ 17:43:49
URL: http://juicyfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0