Sysselsättning en sommarlovskväll.

Freja hade en bra anledning att lägga upp en dumlista (tycker de e.. konstiga på något sätt.. kom igen lixom? typ x)) men de ger en lite tidsfördriv och min härliga anledning är att jag har alldeles för tråkigt just nu..

Lovar du att vara ärlig? haha nej :)

Du heter: Nicole

Smeknamn: Colle av familjen, Nickan av en brud i min klass x)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Chasing cars- Snow patrol

Beroende av: Mat (alltid hungrig), sömn(alltid trött), träning (borde jag göra mer för det gör att jag slutar vara både hungrig och trött, så är egentligen beroende av det bara att jag inte gör det..), att kunna gå ut eller öppna en dörr och få in luft och ljus från livet utanför.

Vad tror folk om dig?: Har faktiskt ingen aning, rätt blandade åsikter tror jag??

Stämmer det?: Inget av vad någon tror stämmer säkert! (mystisk brud)

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är brun. Helt otroligt men sant! helt galet! :D

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är snart 85 i wow ;D

Hur imponerar man på dig?: Killar: Självförtroende! (men det måste vara förtjänt och inte överdrivet, men en osäker kille är bland det osexigaste som finns, dock kan det vara gulligt ibland men..) Annars övrigt typ fyfisk förmyga, styrka, snabbhet osv

Brukar du skratta för dig själv?: Hela tiden

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Varför bryr du ens dig...?" (fan vad trevligt!)

Var bor du?: Enebyberg, haha!

Trivs du där? Som bara den, enda klagomålet är dedär förbannade nattbussarna! :@

Äger du några converse: Svarta (så slitna att de ser gröna ut) och turkosa :)

Sprit, cider, vin eller öl: Svarar som Freja, allt utom öl! Men kanske inte ren sprit heller...

Brukar du bli för full: Näe, inte överdrivet för mycket

Vad har du för mobil operatör: Tele2comviq

Är du allergisk mot något: Typ hö, pälsdjur förut, antsar att jag fortfarande är det, pollen, får ont i magen av jordgubbar

Har du haft sex idag: nej..

Hur svarar du i mobilen: hallååå?

Vem ringde du senast?: Julia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han (lillebror) och karin stod och väntade utanför mig och att moppen stod med dem på baksidan för de hade inge lås till den

Antal timmar sömn inatt: typ 8-9

Sov du ensam: ja..

Brukar du komma i tid: Till skolan gör jag ofta det nu för tiden (när jag sover själv och eftersom det går så snabbt hemifrån mig!) men inte annars

När mår du bra: När det är soligt och jag har saker att göra

När blev du fotad senast: Idag då mormor och jag fikade

Hur känner du dig nu: sur

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och blå
Vad tycker du om fötter: De är konstiga..

Vad saknar du: Mycket, till att börja med solen tex

Hade du en bra kväll igår: Blev lite sent och lite kallt men i övrigt ja

Favorit dryck på morgonen: Kaffe och enbart kaffe

Rakar du benen: Nej kör på grottmänniska denna sommar! (nu ljög jag)

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 12-1 tiden

Är du blyg?: Nej tror jag börjar komma över lite vanlig blyghet, iaf vad det gäller främlingar, fråga folk på stan och liknande, men är det människor jag kommer behöva ha fortsatt kontakt med kan jag vara det! då spelar det lixom mer roll..

Sysslar du med någon idrott: njae, gym, springer. Saknar boxningen, behöver den..

Vill du hellre ha mail än brev: Om jag skulle få ett riktigt handskrivetbrev skulle jag ju hoppa av lycka!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Verkligen inte.

Har du spytt offentligt: Åksjuka och migrän, så flera gånger. Men senaste var väl när jag var 12

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka och knulla. Prova sitta med benen i kors

Är du nöjd med ditt liv: Jag vet faktiskt inte, blev helt ställd nu :S

Är du bortskämd: Ja, vissa dagar mer än andra

Vad gör du i morgon: Skulle ju vilja sola men det tvivlar jag på, kanske dingar 85 till slut

Vad är det värsta du vet?: Svarar som freja; IDIOTER

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: alldeles för mycket i början av månaden och absolut inget slöseri öve rhuvud taget i slutet

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kungen

Vad längtar du till?: Piercingbytet!!! Och Rhodos såklart!!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: allt som behövs; ♥

Vad använder du för shampoo?: Lite olika, gillar att prova nya (eller extrapris) men gillar i allmänhet swartschof (stacvning???). Just nu har jag dock någon dålig naturlig honungsgrej utan farliga tillsatser och grejjer!

Vad är det finaste du fått?: Mina bebisar

En speciell dag du minns: Av någon anledning tänker jag bara på tusentals dagar som jag blir ledsen av att tänka på nu eller som är i allmänhet dåliga, svårt att komma ihåg någon bra.. Men om vi letar i minnet kommer en dag på Rhodos förra året upp, då de andra åkte på utflykt och jag låg kvar på hotellet och solade, läste och åt vattenmelon och ostknyten i mängder!

Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: Precis just nu är jag rätt sur på alla

Du samlar på: Te, tekoppar och teburkar

Gröna eller röda äppeln: Röda, men inga smuliga

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.

Gillar du golf:Nej?

Vilken tid gick du upp idag: 11.10

Har du sovit i din egna säng inatt: Yes

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Någon tår föll idag då jag lyssnade lite väl intensivt på en låt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala min lägenhet och spara

Bär du glasögon eller linser: Linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Typ 10

Har du piercing: Massa :) 9 st!!

Vill du gifta dig: Tror det, inget jag någonsin reflekterat över

Vill du ha barn: Vill? Jag SKA ha barn

Solar du ofta: När solen tittar fram slänger jag mig på gräsmattan

Är du bra på att laga mat: Nej det kan jag inte påstå, dock är det accebtabelt för mig

Är du flygrädd: Inte rädd men det är oskönt

Hur vig är du: Var vigare förut! Vad är det, splitt eller spagat kunde jag lätt förut, nu måste jag vara uppvärmd!

Är du musikalisk?: Kan spela lite Piano :)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Ben and Jerrys :) vet dock inte vilken, alla med choklad står högt på listan men även strawberry cheescake är rätt god alltså

Tror du på ett liv efter döden: Nej, ett medvetande för de levande att trösta sig med medans ens eget medvetande egentligen är bara totalt dött och blrta, inget mer med det! Lite splittrad, men när jag har dött vill jag fan vara död, punkt slut!

Tycker du om sushi: Det är okej

Vad äter du helst när du ser på film: Chips <3

Bor dina föräldrar tillsammans: Fast näe

Har du tandläkarskräck: Nej men de är för jävla hårdhänta!?

Är du morgon- eller kvällsmänniska: typ inget av dem

Vilken ögonfärg har du: Grön, grå, ibland till och med blå, vem vet

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Brukar nog sluta gråta innan jag somnar? Men kan vara en anledning till att jag somnar!
Biter du på naglarna: Näe

Röker du: Näe

Hur ofta tränar/motionerar du: För sällan................................................Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Senaste låt du hörde: Jag kommer- Veronica Maggio, knarket atm, lite efter alla andra

 

Gud vad bra tidsfördriv, kan ju faktiskt gå och lägga mig nu till och med, så mycket blev klockan! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0