Härmimonkey

(härmapa menade jag med det, gulligt ord som uppkom i huvudet)
Extremt förvånande är jag inte trött just nu, men kan bero på att jag suttit inne och typ skakat på benen av otålighet hela kvällen men inte gjort något åt det. Så tänkte ta ännu en av Frejas listor som hon är så duktig på att hitta och hoppas den gör mig lite seg innan jag lägger mig i sängen! here we gooo

Ditt namn? Nicole
Födelseår? 1993
Hur lång är du? 164 cm senaste gången

 

Spelar du något instrument? Piano
Dina första tankar när du vaknar? Vad fan??, Helvte, de senaste dagarna; låt mig få somna igen, då jag drömt mardrömmar/osköna grejjer och är på dåligt humör
Är du hungrig? Alltid och hela tiden
Vart befinner du dig just nu? Min spot i soffan :)
Biter du på naglarna? Nej 
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita
Vad är du bra på? bryta naglarna
Har du några husdjur? Råttorna Elliot och Tara och Vovvis Eddiebusmus men han är hos pappa så räknas han? Borde han göra <3
Är du singel? Ja
Vad heter din farmor och farfar? Maimo och Ted
Vem är snyggast? Mannen jag gifter mig med som har brunt hår????
Vem vet mest om dig? Öh... Psykologen?
Vad vill du ha just nu? Sol!!! Fast skulle vara läskigt om det blev sol nu kl 1 på natten så kan be om sömn och sol när jag vaknar och hela imorogn :)))))
Ditt mål i livet? Barn
Rädd för? Demoner
Har du någon vän du känt i 10 år? Jaa
Har du körkort? Nej aldrig heehe
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Adam om jag varit en kille, innebär att jag nu älskar alla killar som heter Adam :)
Pepsi eller Coca cola? Cola light!
McDonalds el. Burger King? Donken!!!
Sjunger du? Till varje låt
Vad har du för skostorlek? 37, fast köpte 36½ idag och har 38or också! men 37½ i converse.....
Vill du gifta dig? Inte genomtänkt men tyyyp, med tanke på tidigare fråga så antar det
Är du en hälsogeek? Hm, i tankarna, ej i praktiken
Kommer du överens med dina föräldrar? Världens bästa pappa <3
Din hårfärg och frisyr? Typ brunt, halvlångt, knut atm.
Skorna du hade på dig idag? Ballerina med spets på från Indiska
Grönan eller Liseberg? Nada
Vad sover du i? Trosor och tröja
Kläder du hade på dig idag? Grå jeans, rosa linne, jeansjacka
Favoritfärg på kläder? Åh jag vet inte! Blått, men svart är alltid snyggt, bara att det blir så tråkigt!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En klänning som endast finns i mitt huvud, och möjligtvis några shorts, annars har jag ju världens bösta mormor utöver världens bästa pappa, så har fyllt på garderoben med det jag behöver nu :D
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika beroende på årstiden, till sommarn måste man ALLTID ha en massa nytt! Men allt från 100-1000 antar jag
Har du rosa kamouflage-kläder? Hahahahaa nej
Tatueringar du har? Ingen än, lite rädd för att förstöra min hud!
Piercingar du har? 5 i öronen + 1 uppe, navel, läpp, tunga
Har du glasögon?
Helst inte in public...
Hur ser din plånbok ut? Svart avlång
Din perfekta Pizza? Fanns en på en resturang i Leksand för flera år sedan som va SUPER! Men var deras egna grejj.. Hade typ soltorkade tomater, paprika och ruccola på... annars är ju CG's grekiska super, bara inte så pizzaaktig!
Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt
Favoritårstid? Sommar tror jag väl
Favoritmat och dryck? Choklad...... eh.. Min matpaj e GRYM. Pucko e gott...
Favoritdjur? Vet väl inte!
Favoritparfym? Lacoste touch of pink
Vad köpte du senast? Busskort
Hur mycket pengar har du? För tillfället mindre än vad jag egentligen borde
Hur svarar du i telefonen hemma? Hallåååå
Hur svarar du i mobilen? Är ju då samma :)
Vem ringde du senast? Julia
Sov du ensam inatt? Ja
Vem sov du senast hos? Joss :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov??
Vad gjorde du för 15 min sedan? Antagligen så svarade jag på detta för det tar sån tid!
Det sista du sa högt? Tara nej!!
Det senaste någon sa till dig? Ha det bra pärlan hejdå! typ..
Vad har du druckit idag? Kaffe och vatten i mängder
Vad var det senaste du åt? Grekisk yoghurt med honung, standarden för tillfället
Vad är det för färg på din ytterdörr? Åh, den är väl normalt träfärgad tror jag?? Orkar inte gå och kolla
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt antar jag? det är natt
Godaste glassmaken? Ben and JErrys av något slag :)))
Sover du tungt? Vet inte, tror det
Drömmer du mardrömmar? Inte direkt mardrömmar men drömmar man mår dåligt av eller blir sur eller ledsen eller sånt!
Favoritklädsel? Jeans
Vad ser du om du tittar till höger? Spisen med smutsiga kastruller
Vad ska du göra härnäst? Sova på något sätt
Humör just nu? no care
Favoritgodis? Choklad och lakrits
Sommarplaner? Bollnäs, Rhodos och Bröllop i Finland. Landet lite antagligen också
Hur många kuddar sover du med? Typ 1½ men har typ 4 uppe vid huvudet, en jag kramar/vid väggen och en stooor vid fötterna :P
Morgon eller nattmänniska? Ingendera
Har du dåligt morgonhumör? Njae
Är du kittlig? Bara lite, men inte i midjan som alla andra
Snarkar du? Tror det
Stjärntecken? Jungfru
Stökigt el välstädat? Välstädat! (även om det oftast är stökigt här, städade faktiskt massa nyss!)
Längtar du mest efter just nu? solen solen solen solen solen
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? För uppenbart val
Vad väntar dig om 10 år? En grymt snygg man i sängen som vill att jag ska komma och lägga mig (vi räknar exakt och barnen ligger och sover djupt någon annan stans)

Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Råttkiss ibland, lite instängt annars (beroende av öppen dörr men stängt den nu)
Saknar du någon nu? Jaa
Snus eller cigaretter? Snus är bland det dummaste människan har kommit på, det gör ju ont?!? och tillochmed låtsassnuset som ger energi eller gör tänderna vita bränner, usch
Vill du ha barn? JA
Hur ofta loggar du in på helgon? lol?
Längtar du till din nästa födelsedag? Haha lite
Är du snäll? Om man är snäll mot mit så
Är du blyg? Som jag skrev igår, är det viktigt att jag gör ett gott intryck och det är så att jag måste leva med personen/personerna som end en liten del i mitt liv kan jag vara det men inte till random människor
Tycker du att du har fin dialekt? Jaa hehe dock kan jag låta konstigt ibland
Favoritfärg? Grön
Har du spytt i någons knä? nääääe
Syskon och deras ålder? Daniel 15
Klädaffär? Vero Moda
Senaste skola? Jensen
Klass? Teknik industridesign 09
Tycker folk du är snygg?
Ett fåtal ja
Är du modig? Chicken
Har du använt någon hårprodukt idag? Faktiskt hårspray, händer dock inte ofta
Har du bråkat med någon idag? Nej
Vad har du för planer till helgen? Halva denna helg har gått, men tänkte träna imorgon
Är du sugen på något nu? Mat, riktig fettig mat
Har du kvar dina barndomsskivor? Ja någonstans så
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja men de är läskiga, dog förra sommarn när jag såg största fisken ever, platsade fan i skansens akvarier eller något
En film? Eurotrip slår ju aldrig fel
Vem får en kram? Pappa
Brukar du läsa horoskop? Ah i Metro
Kan du baka bullar? Inte lika bra som Kattis
Bläck eller blyerts? Bläck är så snyggt!
Katt eller råtta? Råtta!
Hund eller katt? Hund!
Sängstorlek? 140 tror jag
Müsli eller corn flakes? Müsli, MIN müsli är godaste EVER, Kan ätas som godis <3
Hur ser du ut idag? Dryg
Vad såg du senast på tv? Nitti leaks
Tycker du om din pappa? Jaaaaaaaa
Vem i din släkt pratade du senast med? Mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0