Härlig april <3

Idag har varit en riktigt somrig dag! Okej, först drog jag till doktorn igen eftersom min medicin inte funka, men sen så har jag suttit/legat och läst/lovit i solen hela dagen (någon gång kröp jag typ in och lade mig i soffan, kommer inte ihåg det, men vaknade där???) och sedan vid 5 cyklade jag till täbban (jättebra för min hals, hosthostfuckinghost mycket ickeironiskt) men det var skönt som satan då jag nu inte tränat på 3 veckor och det brände härligt i rumpan! Provade massa bikiniöverdelar som inte passade alls vilket totalt sög, sen köpte jag ny medicin och sen nya solglasögon! Asnajjs, svarta med gula sidor ;D
Bebisarna har varit ute massa occkså, men Elliot är fortfarande en liten fegis och vill bara springa in <3
Tror jag fått lite färg idag fan!
Det stank mördarsniglar (sopor har jag fått reda på att det är egentligen men jag tycker de e mördarsniglar) vid tibble, både på väg till och från täbban, kunde inte cykla snabbt ehller för de va grus och jag är livrädd för att ramla, litar inte alls på cykeln just nu, det vär äckligt.

'Nu ska jag äta Paj! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0