Älsklingar <3

VAD skulle jag göra utan er? Ni ger mig små lyckopuffar heeela tiden, bara när ni ligger och sover i luvan och jag ska gå förbi för att gå på  toa och Taribari ligger på rygg med tassarna i vädret och Ellipellibusiot kollar upp på mig med sömndruckna små pluttögon :) lite ledsen blev jag just då fröken Elliot tuggat på kanten på luvan på min jacka som låg i soffan men.... Kanske borde skaffa en ny till nästa vinter ändå. Det är så värt det! Haha snackar om råttor men alltså gud, de är så glada, söta, underbara, sociala, speciella och kärleksfulla :) också luktar deras päls JÄTTEGOTT! (frågar fortfarande mig själv om det som sagt bara är jag som umgåtts med dem för länge? Men det spelar ju ingen roll så länge jag gillar det :))

Försökte nyss spela lite pianot men fick jätteont i lillfingret varje gång jag använde det så det sög ju :( Annars ska jag dra och träffa Freja och Jessi vid Ica snart och laga middag med dem, myspys :)
PUSSS

Aggresiva!


Favvoluvan, en av de få ställen de accepterar att sova tillsammans på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0