Allmänt epic...?

För några veckor sen skrev jag här att jag letade efter söderte i lösvikt en morgon, och sen upptäckte att jag inte hade koll på vad som fanns i alla burkar. Nu har jag fått bättre koll, kommit ihåg det gamla mönstret (lite jobbigt dock för en massa har börjat ta slut och burkarna blir då fyllda med nya teer och då blir det knas), men tydligen inte tillräckligt bra. IDag lyckades jag upptäcka att jag faktiskt visst hade söderte på lösvikt! ojojoj knas i huvudet.. Den stod nere vid randomburkarna.
Just nu är jag dödstrött efter att inte ha gjort mycket alls. Gick till doktorn i morse efter att ha vaknat av ännu en hostattack, fick inte sova många timmar då jag spenderade min tid med att hosta tills jag spydde i natt. Fick en jättestark grej nu så hoppad på att få sova! (den gör så man blir trött också så :)) Det sjuka är att jag inte känner mig eller över huvud taget faktiskt är sjuk i övrigt (förutom att jag kände mig helt högtrött idag när jag knappt sovit något och hade ont i halsen av att jag hostat för mycket). Så det suger!
Lol fett mycket random, läs novellen om ni vill, borde kanske ha skrivit den på nationella istället?
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0