Tillfällig vapenvila

Okej, för att kriget ska kunna fortsätta härifrån behöver jag en allierad. Vlad kommer snart, annars få pappa hjälpa mig imorgon.

klockan är 22.20. Fredag. Galet trött och mosig. Satt och bara gjorde ingenting, kollade igenom de senast inlagda annonserna på blocket. Såg denhär lilla bilden. Nån blandras.

Alltså de e så fula, hahaha! Men de e säkert fett söta egentligen kanske. Men se bara så han längst ned lider, helt utsträckt, samtidigt helt mosig, haha helt underbar x) det är mosigt om något.
Såna små tråkiga saker gör en trött mig så glad.
Hade bara behövt lite choklad nu så skulle allt va perfekt, men bangade på at åka till mörby och köpa tidigare då min affär precis stängt, så nu får jag väl skylla mig själv.
EH godnatt

Kommentarer
Postat av: mo

Synd om de små liven, hoppas de får det bra. Jag tycker de är jättesöta.Det finns alltför många samvetslösa typer som säljer djur på Blocket.

Lycka till i morgon. Försök klara hela dagen utan svordomar o stackars pappa som ska klara allt :)!

Sov gott, antar att du vaknar snart! kl 01.19 nu

Mo

2010-09-25 @ 01:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0