TGIF

Lets go home and study some more..

Yes, så kul har man det.. Men har man varit sjuk så hamnar man en hel del efter och tvivlar starkt på att min alldeles för korta helg kommer att bjuda på många timmars möjlighet (eller ork) till att plugga, så är väl bara att passa på.
Min väska gick förresten sönder idag. Har en tygväska till alla böcker eftersom det blir så jävla tungt och trångt i vanliga väskan annars, men den gick sönder. Först när jag skulle gå från sista lektionen så lossnade ena handtaget. Sen när jag var vid östermalsmstorg och skulle springa öve perrongen för att byta till mörbytåget som redan stod där så bestämmer sig den andra remmen för att släppa taget också så väskan ramlar, jag skriker och mitt tåg åker. Det är typ inte okej att ha så mycket böcker?

 
Jaa, röda markeringarna visar vart handtagen skall sitta EGENTLIGEN, men hur väskan ser ut nu.
Menmen, ska läsa lite kemi (fett lätt dock, typ samma som i 8an än så länge)
PUSS 

Kommentarer
Postat av: joss

jag tror mamma köpte daim oboyen från typ ica eller nåt vanligt :)

2010-09-06 @ 21:24:23
URL: http://nilsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0