Svett, blod och tårar

Det har under kvällen brutit ut ett krig mellan en flicka och hennes fula kök i danderyd. Utgången är ännu okänd.

Okej, svett blod och tårar är inte riktigt sant, men svett (till stor del eftersom jag typ klättrar på väggarna och är så nära taklampan att jag är rädd att bränna upp mittt hår eftersom lampan liknar den jag hade som sänglampa förut som satte eld på min kudde och den som jag har nu som är en utmärkt, men relativt illaluktande nattfjärilsdödare-de brinner upp), damm, små bitar ful röd vägg som ramlar ner, en jävla massa för jävliga skruvar och antagligen snart ett antal brutna naglar.

ÄCKLIGA hål.. speciellt detdär för kan fan inte fixa skiten..

Renovera folks hem är ju då inte en kommande karriär för mig kan jag ju bara konstatera, IKEA byggset- där går gränsen.
se fram emot att kladda med lera på väggarna snart, om jag lyckas dvs.
BLEH


Den undre skruven ska DÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0