Lite i form iaf!

Nicole Malin Rebecka Burstein har varit ute på en lyckad springrunda för första gången på EVIGHETER. Den senaste var någon gång i början av när jag hade flyttat in här (början av juni) och den gick bara okej. En kvart tog det, inte jättelång kanske, vet inte, men OJ vilken FART det var! Och fy SJUTTON vad skönt det var, värsta springet i benen! Gäller bara att hålla i det till den 3e september, då jag tydligen ska springa tjejmilen. Men bra med ett bestämt oföränderligt mål som jag lixom dessutom har (ska snart) betalat 300 jävla spänn för... Men de blire värt, hoppas jag!
De e bra att jag är trött för då kanske jag somnar bättre. För NU är det nämligen dags för första gången PÅ RIKTIGT jag ska sova ensam (de senaste gångerna jag har sagt att jag ska göra det har nämligen min käre make kommit hit lite senare ändå:)) i min mörka lilla lägenhet (läskig mörk hall) sen antingen början av augusti (då detta skedde typ en gång) eller mitten av Juli, kommer inte riktigt ihåg. Det är defenitivt denna gång. HJÄLP.
Men först ska jag fixa hälften av mina naglar som jag missyckades med att måla i morse fastän jag tog fett lång tid på mig och var FETT försiktig. Förstår inte hur jag failade så brutalt.

Detta gudomliga nagellack fick jag av Jessi (random bild från google)
Helt kär!

Hej jag e typ endorfin/adrenalin hypad av träningen ((:
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0