Alla gillar brudar

Sån otroligt najjs dag idag alltså! Genomled en HEL skoldag (9.30-17), även om jag fuskade lite och drog och klippte mig på den 2 timmars långa lunchen som dock förstördes totalt och gjorde mig lite sen då det tog 40 min att komma från Gärdet till Mariatorget (typ 10-15 min normalt) eftersom det tog ett antal timmar att fixa ett växelfel ända borta i liljeholmen?
Håret blev acceptabelt, har varit så olidligt slitet, men även om hon faktiskt inte klippte så mycket så känns det fett kort nu.. Men det var mysigt att bli lite ompysslad och kan dra igenom handen utan att fastna nu iaf!
Men, efter att ha deltagit starkt i 3 långa lektioner till så åkte alla vi 7 flickor i klassen hem till mig och fixade tacos och kladdkaka och chillade, jättekul, galet mysigt och trevligt verkligen, älskar att vi har en sån sammanhållning och matchar allihop, borde man verkligen göra lite oftare :)


snyggaste estrid och tove som leker med min dator ((:


Nu ska jag försöka gå och lägga mig.. Vlad är oåtkomlig vilket innebär att jag nu kommer att få sova ensam för första gången på 2-3 veckor, och det känns fett läskigt!
undra om det gör det lättare att komma i säng i tid? Tvivlar jag på. Fast kom nu på att det inte spelar någon roll då vi börjar någon gång efter 1 imorgon, haha!
Jaja, klart med spekulerandet.
PUSS godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0