Söndagar är enda dagen jag kan plugga på typ?

Jag är verkligt irriterad just nu. Förra terminen hade vi en inlämning på idrotten, mat och träningsdagbok med analys. Jag gjorde den i bra tid MEN, lyckades helt glömma bort att lämna in den. Då blev detta SÅKLART första gången någonsin som vi inte fick lämna in ens en dag senare. Annars lämnar jag ALLTID in i tid om jag inte har pratat med läraren om speciella omständigheter (död dator tex-inget ont mot min min dator, älskar den, men den är inte alltid helt pålitlig </3), medans massa andra får utökad tid bara för att de e sega och börjar för sent/inte börjat alls.
Innebär att jag nu, trots att jag har min extremt fina uppgift från förra året liggandes här i min dator, helt oläst av någon förutom författaren själv, måste skriva en ny. Hatar att skriva om sånt, pressar mig. Fett lack. Lätt men fortfarande fett jobbigt. SUGER.


Aja.. Grym helg iaf, Vlad och jag har utforskat det sociala livet utanför min lägenhet! Och i veckan kommer pappa och skruvar upp hyllor i köket också så behöver jag inte leva i chaos.
Ska fortsätta skriva nu, 2½ timme kvar.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0