Slemklumpshjärna

Engelskaboken tog slut i natt, Svenskaboken tog slut idag, jag har klätt av och på sängen, ätit mandariner, kakor och vitlökssoppa, druckit massa te, varit lite kreativ och försvunnit in i pianots värld en obestämd tid, och håller just på att tvätta typ 40 maskiner (=6, men kommer inte hinna med alla då jag bara har 3 h tvätttid och det tog en halvtimme innan jag hade sorterat allt). Det enda som kvarstår är dammsuga SATAN och lite handdisk (handdisken tar aldrig fucking slut, varför kan inte ALLA saker klara av maskin och min diskmaskin vara LITE större och LITE starkare så den får plats med stekpannor och kastruller och klarar av fasttorkade grejjer...)
Men annars är man rätt grym. Ska till vlad i kväll och försöka plugga igen, men min hjärna har blivit omvandlad till endast en stor slemklump så det är grymt svårt att koncentrera sig.

Vanlig hjärna
Och jämför EXAKT lixom, inte på ett ungefäör. Det är så det är.

Ska försöka få slut få "Fysikens Tao" nu. Handlar om dagens fysik (fucked up grejjer de försöker förklara, kvantteorier och grejjer) och hur det liknar/samspelar osv typ österlänsk religion (buddhism osv). Låter fuckat, men rätt häftigt- det man fattar och man känner sig fett smart. Ah, får se om slemklumpshjärnan orkar med det? hehe
Hoppas alla utnyttjar er torsdag till fullo, till skillnad rån vissa andra här.
PUSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: mo

Nä, dendär hjärnan du tror är rätt ser mera ut som en alzheimerhjärna med djupa vida fåror. Din är MYCKET mera smart och "geggig" som den skall vara! Tro mig! Varför ringr du inte när du är SJUK?

mo

2010-10-14 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0