Mer klagomål

Kära Tv6. VARFÖR vid alla gudar i himlen har ni bytt ut vardags kl 23.00 program Scrubs som gått i typ 3 år till fucking Paradise Hotel!?!?!?! (Jaa, fuckar är det ende de gör där faktiskt).
Vad ska jag nu göra på kvällarna..? Även om man sett alla avsnitt så var det NÅGOT iaf, nu måste jag ha jackass  på (finns bara läskiga CSI grejjer och bebisprogram i övrigt), känns extremt ointelligent. (måste ha tv'n på för att få lite liv och inte känna mig så ensam och utsatt, så ni inser kanske problemet, sitter här och blir allmänt hjärntvättad av dedär idioterna som för tillfället håller på å piercar ihop skinkorna på en snubbe så han inte kommer kunna skita sen, ELLER få av sig stringkallingarna han har på sig. Men de e faktiskt bättre än paradise hotel.)
Tack och hej för mig

_________________________________________
fortfarande sjuk i kväll faktiskt, och kommer väl inte kunna sova på en stund nu heller då vlad och jag däckade när han kom hit. Men att en annan människa skulle hit fick mig att städa upp lite iaf så det var ju bra :)
NIGHTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0