HEMSKA KÄLLARE OCH TVÄTTSTUGA

OMG jag dog just. Skulle fixa sista tvätten, och allt var inte klart. står och väntar. FETASTE spindeln kommer. sllmän panik. Försöker få den att gå iväg. Den ställer sig på väggen. äckligt. Den ställer sig sen precis framför luckan på maskinen jag ska ha ut snart. hjälp. Försöker skrämma bort den. Den bryr sig inter. Petar på den med sopskyffeln. Den bryr sig inte. Vågar inte mosa den, för äckligt. Till slut klättrar den upp och jag slänger den bakom tvättmaskinerna där det är geggigt ocvh blött och äckligt. Hoppas den drunknar.
Men det måste ju finnas fler. Herregud mina kläder alltså.. Ska ner dit igen nu. Sprang uopp för vågade inte vara där ensam ifall de bestämde sig för en invasion.


Kommentarer
Postat av: jossi

AAAAAAAAAAAAH herremingud hjälp hjälp hjälp?!?! men du lever än??? :'(



svariii (sjukt bloggigt att svara på en kommentar!): hihi okej jag lovar! överrenskommet :) <3

2010-10-15 @ 07:47:58
URL: http://nilsarna.blogg.se/
Postat av: cv

Och dendär lilla plutten är du rätt för?

Det finns värre saker -:)

2010-10-16 @ 17:41:05
Postat av: jeni

Svar på tal till den fruktansvärt efterblivna ovan: NEJ det finns inget värre PUNKT. hejdå

2010-10-17 @ 19:39:56
URL: http://nilsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0