Hemmabemma

Förkylningar är ju verkligen helt onödiga, förstår dem inte! och mina går verkligen helt upp och ned. Igår morse var jag och emma på stan och shoppade, gryymt, men plötsligt så dog jag. Så satt hemma hela dagen fram tills klockan 10 då jag mådde bra och hade för tråkigt så drog till vlad. Men nu så är jag död igen. Och i kväll när jag är trött på att sitta här och inte göra något alls kommer jag väl må bra igen. Men sen imorgon sjuk. Lite skönt att missa matterovet dock, får mer tid att plugga och lite insideinfo som svårightsgraden maybe! Rätt äckligt, men hoppas faktiskt va sjuk tills på fredag då vi har fysikprov, fett med nojjig över det och vill missa det med. Inte helt korrekt men.... Är man sjuk så!

Är iaf glad över att jag ÄNTLIGEN har fått köpa lite nya fina grejjer, både igår och sen lite mer idag när jag svängde förbi mörby på väg hem från vlad, var jättelänge sen senast (augusti!!!).
Behöver någon som städar åt mig och gör te, för orkar inte göra te och man kommer inte fram i min hall eller framför min garderob, det suger.
Någon som har nån ide över något aktivt, stimulerande, kul, någonting man kan göra när man är sjuk? jag är otålig. Vill träna typ. Galet skönt i måndags, var grym och ba slog helt galet.

Underhåll mig
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0