gimmiegimmie

Alltså åh. Jag har så jävla äckligt mycket plugg till måndag och tisdag, och självklart har jag knappt gjort någonting trots att jag var hemma nästan hela dagen igår och bara slöade sönder. Men jag får så sjukt ont i huvudet och mår illa, det är för mycket så orkar inte med det alls. Men nu ska jag försöka räkna lite matte ändå, och sen får jag gå upp klockan 5 imorgon och plugga innan skolan!
I övrigt har jag typ gjort det vanliga i helgen, vart med Vlad, träffade Jeni lite och var och fikade med Freja och några av brudarna från ridlägret idag, supermysigt :) Och sen lite senare kommer bästa pappa och skruvar upp min fläkt och lite hyllor i köket, sen är det typ bara en knivmagnet och 2 krokar som saknas och sen så är det FÄRDIGT! Bara lite i hallen och ett badkar kvar, hoppas jag är nöjd sen hehe (A)
5 små dagar skola kvar, gran canaria nästa onsdag!!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0