Fucked up så många gånger

Vad ska man skriva? eh. Eller hur ska man börja? eller.
Bra saker:
-Sov länge eftersom jag och vlad plötsligt däckade igår klockan 10 (innebar dock att jag aldrig hann åka hem och varken hade smink eller böcker till skolan, Men som tur var kom Emma som en liten räddande Ängel med en liten sminkväska åt mig hehe)
- FICK MVG PÅ KEMIN <3
- Köpte en supermegafin bh idag
- Har andå en hel del pengar kvar och kommer ha över till nästa månad!! (för första gången på mannaminne)
- Jag lagade mat idag (inte wook eller nudlar alltså!)gjorde en soppa med bra grejjer som krossade tomater, champinjoner, linser och vitlöksphiladelfia :))
- Jag har god choklad hemma
- Jag har riskakor hemma
- Jag har chaipulver hemma
- Marian Keyes är en grym författare, brukar aldrig gilla böcker om brudars random liv, det ska va Harry Potter style, men hennes böcker gillar jag :)
- Nya delen på fysiken verkar rätt så lätt än så länge
- Jag är grym och har redan läst ut både svenska och engelskaboken som båda måste vara klara tills nästa vecka
- Vi har världens bästa svenskalärare; Rodolfo <3
- Vlad är världens sötaste och jag fick ett te av honom <3
- Jag har diskat all disk som diskmaskinen inte klarar av (fastbrän/torkat), är för liten för och diskmaskinsförbjudna grejjer som stått på spisen i en vecka

Dåliga saker:
- Måste fortfarande diska plåten jag gjorde gudomligt god musli på i söndags (gömd inuti ugnen alltså)
- Min diskmaskin klarar inte allt
- Kom precis på IDAG att jag har matteprov imorgon. AOCH. Menmen.
- Vette fan när jag får göra Fysikprovet, lite stress och ångestframkallande
- Tandläkaren på fredag
- Mina skor läcker
- Min mobil var död HELA dagen.....
- Jag är officielt livrädd för myror
- Det tog en EVIGHET att hitta bilden och ladda sidan den låg på (hela metro uppladdat på nätet)

Det står: John (någonting) har lärt sig att se skönheten i smådjur när han fotar insekter... etc.....

Random saker:
- Jag provade på att äta sushi idag (bara avocado, tofu och äggbitarna). Nej det var inte äckligt men asså... Fattar inte riktigt grejjen? Går att äta, sure, men inte så att jag får cravings, eller vill betala en massa för det? (behövde bara betala 20 spänn för en 6bitars tack vare matkortet iaf)
- Gifte mig i natt i min gamla vän Annas drömmar :D
- Max i kungsträdgården :)

Blev en himla lista! Men ah, jag måste tydligen plugga matte nu :( Men vill bara läsa min bok helst men.. Det här kanske jag kan klara :)) Matteläraren kallade mig en MVGelev idag så, måste VERKLIGEN leva upp til både hennes och mina förväntningar, det är ju lixom matte <3 :))

Kommentarer
Postat av: jossi

kul att det är en miljard myror på åland. verkligen. jätteroligt.

2010-10-28 @ 18:50:42
URL: http://nilsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0