Det sög ju

Åh du förbannade söndag. Så fint underbart väder (kallt men ändå) och jag sitter här och läser fysik. Läst 1 utav två kapitel nu, men det var det lättare, och jag är såååå trött på allt. Tänkte att man kanske kunde göra något annat, MEN. Då har jag dessa alternativ att välja mellan:
1. Dammsuga
2. Diska
3. Dammsuga
4. Städa badrummet
5. Dammsuga
6. Skaka av lakanen som blivit helt smutsiga pga att jag inte har dammsugit.
Så jag bangar på det. Har ont i huvet också.
Kan dessutom inte dricka te längre lika mycket som vanglit. Torkar typ tydligen ut fett mycket om man dricker mycket, och jag tycker inte de e kul å dricka vatten.
Så det sög ju.
När jag är klar med fysiken måste jag plugga matte också. Är fortfarande inte riktigt frisk, hostat de 2 senaste nätterna.
Så det sög ju
Ska ta en iprenis nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0