@home

Känns typ relativt riktigt poänglöst att blogga för tillfället käner jag. PAllar inte typ. Men nu ligger alla och sover hemma hos mig innebär att det inte finns så mycket annat att göra så kan ju passa på bara för en riktig updates skull.

Gran Canaria var awsome! Stod att det skulle bli ca 22-24 grader hela veckan och typ lite molnigt nästan alla dagar men icke. det blev närmare 28-30 grader varje dag och molnigt EN dag (vilken var rätt skön ändå)!
Så nu har man fått färg igen :) Var riktigt skönt att bara chilla sönder (på något sätt lyckades jag tvinga mig själv att glömma alla skolbäcker hemma trots att jag hade relativt mycket plugg pga sjukdom) och kunna göra exakt vad vi ville :)
Men sen när vi kommer hem händer ju det galnaste; Världens sötaste bästa grymmaste pojkvän nr1 ger mig 2 råtttor! Det som jag har tjatat på om så länge att jag vill ha! Två bebisflickor på 7 veckor med finaste buren med flera våningar och hela grejjen. Elliot (som jag alltid har sagt att hon ska heta) och Tara (Tara är vlads) heter de och de är gråa och vita och mjuka och lena och gosiga (Fast elliot kan vara lite spattig, vet inte riktigt om hon är lite nervös eller bara superhajpad). Och svansarna som alla har så mycket emot är så inte äckliga utan så galet häftiga. Man kan verkligen känna hur de håller balansen och håller fast sig med hjälp av den.
De är smarta mina bebisar :) börjar redan avspegla sig på min personlighet då de gillade teet som jag hängde upp i buren :) gryymt!

Aah, har väl bara vissa mobilbilder på allt och detta är vlads dator, men de kanske komer upp någon gång.
Ska försöka kanske plugga nu då min pluggsöndag kommer bli för full annars, men är så tråkigt när alla här sover, både vlad och bebisarna ._.
JAjajaaaaa nu har ni fått fetaste utläggningen hejdå xoxo x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0