Gal1!

Jag sov över 14 timmar i natt. somnade typ innan 03.00 och vaknade exakt 17.20 (Mormor- vi hade idrottsdag och ingen hade sagt åt mig vilken gren jag hade blivit tilldelad, vilken tid eller vilken plats så missade inget!). Det var HELT sjukt. Hur fan gick det till? Resultatet är iallafall att jag nu klockan 04.44 fortfarande är vaken. Börjar dock bli lite trött tror jag, kanske kan ta en tupplur på en timme innan jag måste upp till skolan? Men hallå, hur svårt ska det vara att vara vaken i typ 20 timmar lixom?

MEN KOLLA HÄR
Det jag väntat på i över 1 år och 4 månader inträffade iallafall idag klockan 21.30! 1a delen av Harry Potter och Dödsrelikerna på bio! vet inte vad jag tyckte, men tror den var bättre än de senaste ändå! Kommer ihåg att jag åt jättemycket popcorn och att folk blev galet irriterade på Frejas och mina kommentarer (sjukt glad att jag hade dig, hade ju inte gått annars!) men vi lärde oss att viska tystare sen. SÅÅÅ många detaljer, till exempel färger på klänningar och allting spom de gjort FEL! GALET!

Sitter och äter mandariner och knäckebröd(finnkrisp och wasa sport) med ost eller philadelfia(vitlök och örter) med gurka. Nya dieten/beroendet, yumyum! Också dricker jag massa te också:) Också Fb chattar jag med pojkvän (som äter vanilj, äpple, kanelglass vilket låter GALET gott men får mig att känna mig hälsosam<3), bara vi i hela världen som är vakna! Det otroliga är att det inte har laggat en enda gång helle på typ 5 timmar. Grattis facebook!! (bara för att inga andra använder den. men ändå)

Innan jag slutar vill jag påpeka att jag har världens sötaste bebisar, varför i hela världen har inte mer människor råttor? Ungefär det perfekta husdjuret (speciellt Elliot och Tara) <3
Natti/morrrrrn <3

Kommentarer
Postat av: mo

Nähä, vi var flera som var vakna!

Men försök sova i natt!

Ja, råttisar ÄR gulliga, och kanske intelligentare än vad vi är!

2010-11-18 @ 14:19:12
Postat av: freja

harry potter utan dig är inte riktigt harry potter!!

2010-11-21 @ 18:08:38
Postat av: Josefin

Uppdatera kvinna! :)



snälla <3

2010-11-29 @ 23:48:11
URL: http://juicyfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0