Dags att återupptäcka veckans roligaste dag;

Puggsöndagen
Trodde minsann att jag var helt otroligt duktig som tillslut för första gången har vaknat relativt tidigt sen jag kom hem i onsdags, alltså typ ca 11! Dock upptäcker jag att klockan är 1 efter ett tag då jag gåt tomkring och påtat i lägenheten. Hur gick detta till? Måste ha somnat om utan att ha märkt det en stund innan jag gick upp typ? haha men men, det är fortfarande inte i närheten lika illa som de senaste dagarna. Nu blir det plugg. Försökte just värja mig och började redigera min fb profil och ta bort människor jag knappt vet vilka de är, men det var fett tråkigt och typ ännu värre än plugg för det är faktiskt relativt poänglöst i jämförelse så gjorde helt enkelt bara första sidan lite slarvigt.
Just nu springer Elliot omkring i soffan, över bordet och hela mig och är bara så supersöt och nyfiken så detär helt galet! Hon försökte nyss hoppa ned i min tekopp och nu sitter hon  plötsligt på min axel, allt medans jag skriver, myspys :) Dock har hon en liten förkälek att krypa in under mina tröjor, genom halsen eller ärmen, smått obehagligt men ah, gulligt såklart!
Okej, plugg var det ja. byebye


Har man set sötare eller? Tror inte dte va :)
Tyvärr käns det som om camen håller på att break down'a, precis som resten av min stackars dator. Kämpa på datorn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0