TGIF (imorgon iaf)

Har inte sirekt något speciellt eller kul att skriva om tror jag!
Skulle ha jobbat idag men NEJ, jag får tydligen överleva på 12 kr fram till söndag? Nja eller inte, ska låna av pappa :(
Men det låg ett 12pack daim på min säng när jag kom hem som min söta mormor hade lagt där, då blev jag lite glad dock (A)
Sen nu har jag tränat igen, och vilken ENERGI jag har!!!!! Har jag faktiskt blivit mer vältränad och fått bättre kondition eller har passen blivit lättare? KAnske var fett värt att låta kroppen bygga upp sig några veckor.
Känner mig dock EXTREMT uppsvullen i övrgt, åt en godispåse ör 20 spänn OCH en påse chips+dip igår- SJÄLV.  Gott men aah, vart finns min självkontrolls spärr!?!?!?!?

Imorgon har vi kortis dag och sen ska Emma och jag hem till söta Adam <3 och sen blir det lite ikea och köpa färg på lördag, så himla taggad! kl 13.30 nästa fredag blir lägenheten MIN!! (10% iaf, resten är ju pappas)

Ah hej jag är jävligt tråkig och random som fan, kiss(as)



totally random, MEN det var sol idag(!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0