Sun in my face

Well good afternoon!
Sitter på terassen i denna underbara sol med islatte och försöker göra engelskaprojektet (svårt eftersom man knappt ser något på datorn pga den extremt starka solen- SYND, haha!) en tvåveckorsvistelse i ett engelsktalande land med aktiviteter varje fucking dag. Och självklart väljer jag Australien där allt ligger tusentals mil apart, så jag väljer att göra en rundresa, vilket var lite dumt eftersom man då måste börja tänka på hur lång tid det tar, om man ska åka bil, eller flyg och vart flygplatserna i så fall ligger. Det verkar finnas många men.. Hur mycket bryr sig vår engelskalärare om hur exakt planerat det är? Jaja, vi fick iaf deadlinen förskjuten från på fredag tills på tisdag pga vi missade en lektion idag för Nationella, thanks god!
Nationella gick rätt bra faktiskt, kom igenom hela provet och var inte HELT ute och cyklade, trots att jag bara gjort typ halva matte B :D Så kanske till och med får VG, men man ska inte hoppas på för mycket.

Vill komma ut och röra på mig, men vill inte missa soltimmar, och när jag för EN GÅNGS SKULL börjat plugga.. Så är det himla dumt att lägga av!

Ska försöka fortsätta typ nu.. Bleeh!
Kissäs


SOMMAR FAAN <3
ser typ inte hur bilden ser ut för de e för ljust, MENMEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0