Skrytis ;D

Who's tha man who's tha man, I'm tha man I'm tha man!
Har inte sprungit på typ ett år snart eller mer tror jag (förutom ett failat försök på en km på en kvart när jag var sjuk och en halvtimme på band som inte räknas) men idag bestämde jag mig ändå för att försöka och satsa på hela 5 km (vilket förut inte var någon big deal, men konditionen är ju inte riktigt vad den en gång var)
Trots detta sprang jag på 22 min och 48 sek!!!! Det bästa typ någonsin etersom jag förut satsade på att springa en mil och då behövde mer uthållighet och det tog lite över en timme med 5+5 km och jaa!!! GAAAAAAAAAAAAAH så glad!!! Och jag som var tvungen att bli typ TVINGAD att vara med på vårruset med Freja, Jessi och några (om man är 6 pers som anmäler sig som grupp får man en picknickkorg x)) Men fan det kmr jag ju klara GALANT!
Hih!


Igår varförresten asamyyyys med grill med Adam och hans vänner, dock märkte jag att det var fett kallt när vi skulle hem, så är liiiiite småsjuk nu, men inge farligt alls. Ska åka och kolla i min lägenhet senare idag när Papi kommer hem från landet IIIH


GO OCH GLAD KEXCHOKLAAD
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0