Blev inte mördad av killen på Tacobar idag!

At Last är det fucking fredag igen! Helt otroligt vad duktig med skolan jag har varit denna vecka, både gått på lektionerna och varit aktiv! Känns riktigt bra. Klockan är halv 8 och kom just hem eftersom att Emma och jag glidit runt på stan och träffat lite människor, också har jag klippt mig!! Var jätteläskigt men gick faktiskt rätt bra, det är inte sååååååå kort :) Dock typ småsomnade jag heeela tiden, speciellt när hon fönade (vilket tog typ 30 min!??!) Haha fett pinsamt typ :P
Ska prominixa med Freja nu etersom jag har träningsabstinens och inte vill springa (=svetta ner mitt nystylade hår!!)

28 dagar kvar till lägenheten <3<3


VARFÖR ser det ut som om jag har rökt på, samtidigt som jag käner mig både fett flummig, taggish, hyperaktiv och galet trött samtidigt!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0