12 DAGAR

Hmm. BRA DAG. FU
Ställde väckarklockan på en timme för sent, ringde 2 min innan min buss gick (y) Detta innebär att jag missar hela idrotten som jag behövde gå på för få mitt betyg. Sen har skitungen i garaget druckit upp min apelsinjuice som jag BEHÖVER på morgonen, annars går hela dagen åt helvete.
Så skiter i all skit idag, stannar hemma och gör de sista på engelskan- redovisning imrogon. Det är ändå sol idag och jag har min Eddie bus <3 (som jag dock hittade en liten äcklig snigel i pälsen på magen på när vi låg och kollade legend of the seeker i min säng nyss :( )
               
Eddie bus tittar på elgeen, det var inte att elgeen var där som var hans problem, den brydde an sig inte så mycket om. Det som var hemskt var att alla brydde sig mer om den än om honom! Shit stackarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0