Så sant så sant ju

Tröttisen har så rätt att vara trött right now!
Kunde inte sova i natt så gick upp vid halv 7 av mig själv och drog till vallatorpsdoktorn och kollade vad mina prickar var och det var allergi och sen åkte jag till skolan och sen direkt till dansen och sen direkt till boxningen och sen gå hem och ÄÄNTLIGEN är jag hemma! Underbaaart med sol hela dagen, speciellt morgonen :)

Elektronik haatar mig, lyckades få WORD att lagga och ta bort hela mitt arbete idag! Då blev jag SUUPERGLAD! Naat.

Athen 1/4-4/4 med världens bästa mormor!! HAPPYFACE

Taggad på att det ska vara sol imorgon, hoppas <3

Pusssss



Kommentarer
Postat av: Mo

TACK världens bästa Colle!

Mo

2010-03-28 @ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0