Jag tror jag vet vad jag vill!

I like where you sleep.. When you sleep next to me

Gah inget att säga eller? Håller på och "städa" för tillfället då det kommer hit lite söta älsklingar i kväll och jag till och med själv har känt att det inte ser fullständigt okej ut här ett tag nu. (men skjuter upp det hela med lite genom fett långa pauser med superroliga småspel på datorn..) Jag anser att toaletter borde städa sig själva, de e feeeeeeeeeeeeett jobbigt.
Men har någo att göra iaf! Gick hem till pappa och hämtade mina färgade linser idag också, så har varit riktigt duktig. Nu ska jag gå och ta av mig byxorna och städa badrummet :(
Längtar tills jag får sällskap i kväll <3
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0