Iceage

Det är inte kallt ute. Det är inte brutalt kallt ute heller. Det är brutalt mördande för jävligt förödande förfrysande äckelkallt ute.
När Emma och jag skulle hem från våra vänner i fucking vällingby igår kväll så var jag dåååålig. Jag glömde nämligen min mobil i laddaren i köket, vilket jag kom på efter at vi hade gått de tio minuerna ned till bussen som gick om några få minuter. Så jag fick gå tillbaka själv eftersom emma var tvungen att åka och jag hittade inte och mina ben typ DOG. Fick iaf sällskap av en vänlig liten själ tillbaka till bussen sen, men när jag kom på bussen i danderyd var jag så kall att jag typ skakade och efter att ha sovit i full munderat mjukisställ och tjockt täcke som jag vanligtvis brukar svettas av fryser jag fortfarande :'(
Ja jag är fröken fail är slutsatsen
Så nu vill jag inte gå ut fastän det är finfin sol. Men skulle gärna göra något iaf för jag tycker det är tråkigt här inne
Aja ikväll kommer Emma med Linus och några till :) KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0