Hemma!!

Hemma! Jaa klockan 7 i morse typ, men har sovit, ätit, dragit till stallet, skyndat hem, duschat på 5 min (ja det är otroligt, brukar ta en halvtimme) och sen SPRUNGIT till täbban för att kolla bio med Tjejjerna <3 Sket i träningen sen faktiskt, inte kul att va överstressad!
Det var iaf underbart med snö sol och min vackra bräda <3
Vi ska dock cutta sönder alla självgoda slalombarn, eller hur emma? :) någon som e på?!
:@:@

Låten jag har i huvet; Skulle jag ha lyssnat mer på den LITE tidigare?
I stil med "tror publiken heter Doglas, och Doglas skutade skolan LITE för tidigt" <3

Btw så måste alla få veta att jag har en vecka då jag misslyckas med.. I stort sett allt! Saker går HELT SNETT HELA TIDEN!
Så folk får gärna göra sitt bästa för att muntra upp mig och visa att det finns NÅGOT/någon i denna värld som inte hatar mig!! Hehe!
Bra att man kan skratta iaf

Äh, ska träffa Emma i kväll, nu ska vi ta de chiiiill
Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0