Ensam

Senaste
Låt du hörde: Något på Emmas Ipod
Film du såg: Alice i underlandet
Mat du åt: Choklad atm
Kram: Adam som var här
Puss: Ämma
Känslan: Ensam ensam stackars mig :/
Resa: Åre <3
Glädje: Galet kul pojkar som var här så ;D
Dröm: Kommer verkligen inte ihåg allt!
Person du träffade: Emma, linus, pontus och adam :)
Personen du pratade i telefon med: Jenii
Personen du fick sms av: Fredrik Bohman
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort det och kommer inte göra det på många många år
Gången du var utomhus: STATOIL innan killarna kom!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: HAHA Never
Saken du köpte: CHOKLAD

Allmänt:
Ska bli skoj: TRÄNING PÅ MÅNDAG
Ska inte bli skoj att: Gå upp klockan 7 på måndag
Sparar till: Parfyym
Pålägg som gäller: Ost och gurka
Önskar att jag var bättre på: motorik
Dagens dryck: Te? HALLÅ
Vad saknar du: Social kompetens kanske?
Tre band/artister: Owl City, Silverstein, Maksim Mrvica
Vad har du gjort idag: Träffat Jeni och Joss och sen Emma och boyzen
Brukar du svära mycket: Enligt mormor borde jag skaffa en synonymordbok= tydligen!
Hur tidigt stiger du upp: Helst typ.. 12?
På helgerna: 10 typ
Vad ska du göra ikväll: Natt, dricka te, kolla big bang theory, läsa sova, något typ?
Hur många timmar sover du per natt: Automatiskt typ 7-9
Vem är snyggast i världen: Åh det finns en del :)
Vad är det för veckodag: Lördag (söndag)
Bästa saken som hände mig förra sommaren: vann 2 priser på ridlägret, bollnäs med tjejerna och en sak till som iiingen får veta, om de kaske inte frågar något helt otroligt snällt
Favoritplagg i garderoben just nu: Stor vit tshirt med tsvrt ansiktssuddigt tryck
Längd: 164
Vikt: Ååh det vill vi inte tala om
Byter gärna garderob med: Josi
Byxa eller kjol: Kjol=sommar <3
Senast utlästa bok: Igår, Idag, Imorgon
Mitt rum kan beskrivas som: Sovrum eller där jag faktiskt sover (soffan/vardagsrummet) eller hela lägenheten? ;D rätt så himla städat för tillfället allt ihop faktiskt :)
Mig själv med tre ord (just nu): Ensam, taggad och trött
Jag tränar: Kickboxning <3
Jag ville bli när jag var liten: Mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0