Athen snaart

FÖRSÖKER packa, men det är TYP så att jag måste städa först också och jag är rätt så duktig på att dra mig för såna obehagliga och tråkiga uppgifter. Därför sitter jag just nu och letar och laddar upp musik i iPoden så jag har tills på flyget!
Var på arkitekturmusee idag, och min grupp kom delad 2a (Näst hållbarast) då vi skulle bygga så höga och stabila byggnader av 20 st papperssugrör och limpistol, skitkul faktiskt!
Skulle köpa ny stav till läppen sen, men fuck stället för de hade inga i rätt längd inne så ska dit på tiisdag.
Fortsätter med mina små patetiska försök till att packa nu Åker till arlanda och ATHEN om 6½ TIMME!!!
PUSSAR PÅ ALLA och gllad påsk! (och första aprilx))! Tillbaka på söndag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0