Till mina (icke)bloggande små vänner

jag sitter här i inre baren och dricker dubbel espresso (vaknade just efter galet lång nap) i väntan på en extremt seg familj som snart borde äta middag, men de måste genomgå en mindre skönhetsbehandling först med fotbad och allt. inte riktigt men tar ungefär lika lång tid?! Då tänker man att man kan ju checka internet lite, se vad som händer. Men har en endaste av mina vänner (usch och fy och tabu på randoms som kissie och kenza och gud vet vad, ge dem inga besökare!)lagt upp någonting i sin lilla blogg på flera flera dgara? Nej det har de inte! Jag får inte ut mycket av fb heller för den delen! Vad händer där hemma, vad gör ni tjejjer?! Hälsningar en desperat negerflicka

Kommentarer
Postat av: freja

JAG bloggade förut idag.. totalt meningslöst inlägg jag veeeeet, men ett inlägg vare iallafall ;)

2010-07-11 @ 21:44:16
Postat av: jessi och jossi

jag och jossa är på hennes landiiis :D vi har det jättebra här själva!!! ;););); hehehe vi badar, äter god mat som vi lagar helt själva.... vi kommer bli grymma mammor har vi kommit fram till. Haha. Vi kollar på filmer och bara njuter av friheten här ute på landet bland snygga killar mhm :) Vi saknar alla! Men jag (jessi) kommer hem på söndag :) (hahah detta ska typ vara ett vykort elr nått) Puss puss

2010-07-13 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0