segt, skönt och soligt

Igår va det något som jag kände var ett tort och viktigt problem som jag VERKLIGEN behövde dela med mig av. vet dock EJ vad no more.

Igår badade Jeni JEssi och jag med Eddiebus, suupermys och skönt och idag har jag soooooolat en hel jättemassa och sen drog vi in till stan och jag köpte ääääntligen en jeansjacka (500 spänn :(((((( ). Skönt iaf att jag äntligen fick tag på en, hade en stressad vansinnesfärd genom ALLA tänkbara affärer i täbban för några dagar sen för att hitta någon eftersom den jag ville ha var slut.

Mitt piano kom igår också <3

hade en cancerspindel på dörrkarmen och jag tog kort på den MEN har inge datorsladd så tyvärr fick ni inte se den

godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0