Olidligt

Så sjuk otroligt vidrigt tråkigt jag har just nu. Har jag NÅGONSIN haft såhär tråkigt?! Det är mycket tveksamt. Kan inte koncetrera mig på å läsa (vilket jag i stort sett alltid kan när jag har lite smått tråkigt) Men jag orkar inte heller flänga runt och packa till ridlägret i övermorgon (hoppas på at få en tvätttid imorgon, annars är jag fett körd för har typ 1 tröja och 2 par trosor kvar vilket också är en av anledningarna till att de e lite småjobbigt att packa) och jaa. Inget på tv, film e tråkigt! Missnöjd brud här.
MEN så går det när man går och lägger sig 09.20 am och vaknar 16.30! hehe

Dålig bloggare men whatever, har haft en fett kul vecka och bott hos vlad sen i lördags typ.

Ridläger i morgon är det väl nu egentligen (kl är 1 lixxxx) men söndag. kommer hem lördag. Ska skaffa feta benmuskler, yummie
PUSS


Magnum (/magic in greece) double <3
köpte två 6pack magnum mini i tisdags  så min jättestora frys e full nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0