Imorgon Åby city

Jag lever i en krigszon för tillfället. Orkar jag göra något åt det? Nej.
Har tvättat och sovit under dan och nu packat lite. Väskan är full men det känns inte som om jag har med mig något?
Var tvungen att gå ned i källaren och rota på kvällen nu också, eftersom min skyddsväst låg i en låda, smart tjej. Passade dock på att städa upp där nere lite, och det var ju bra (och extremt nödvändigt just nu).
Blev dock glad när min typ första ridbyxor sen 4an eller något passade bäst av de 3 jag har varav det ena paret jag köpte förra året och det andra i 6-7an som jag kunde "växa lite i", men har jag växt? Nej. Möjligtvis att brösten är större än i 6an, annars är vi totalt oförändrade ._.
Massa kvar att göra men läser istället, sova kan jag väl göra någon annan dag lixom?

Ingen dator på en vecka nu.. Kanske det finns något trådlöst nätverk som man kan ansluta mobilen till lite, vet inte vad jag ska göra utan fb!?
Ah. Hejdå!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0