Hem i natt

hej folket, jag har tråkigt. Galet trött på brorsan och hans minimala ordförråd (fitta, hora, cp, damp osv) och de andra håller på med sin föremiddagenskönhetskur- jag är rätt så snabb ändå jag- så jag sitter i baren och seeegar. Middag snaart, ätit som en galning denhär veckan (buffe till frukost, lunch och middag) men hungrig! Dumt att inte msn eller ens fb chatten funkar på mobilen, behöver normala människor! I natt åker vi hem bussen går kvart i 4, kulkul!.. ._. Blir skönt att komma hem och träffa folk som inte bråkar- iaf inte så att jag behöver bli indragen allt för mycket (nej de är inte galna min familj, men alex gillar att gråta och både han och bror använder det helt förtjusande orförrådet). . Inget att säga utom att jag faktiskt känner mig relatvit brun för en gångs skull och jag har läst 10 400 sidor nu sen september, galet (läsdagbok lixxom sen 2an!) Pusspuss, saknar folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0