Faliraki Beach

Stavas det verkligen så? Love deras trådlösa internet och att jag ännu har kvar min internetanpassade jobbiga mobil som jag nu sitter och trixar med som sjutton inne i foajen (eftersom nätet då inte räcker ut till serveringen precis utanför eller upp på rummen). Har iaf en helt egen eftermiddag just nu! Bara jag, solen, poolen (hoppar havet, så salt, varmt i sanden och så blir man helt klibbig sen) och open bar! Och massa böcker förståss, har dock tyvär redan läst ut båda harry potter böckerna jag tog med mig :( Resten av familjen har åkt till den lilla trång gamla staden Lindos, men då de tog en sån väldig tid på att göra sig i ordning och jag var galet trött bestämde jag mig för att skippa den lilla resan och vila. Det blir så jobbigt med alla småbråk i längden jag är inte van vid sånt! Är ändå väldigt väldigt glad att jag är här med dem :) Men nej, nu ska jag hoppa i poolen och sen börja på en ny bok! Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0