XXXXX

Hej
Vissa saker borde förbjudas. Jag har 2 superbra exempel
1. Filmer som uppfyller ens värsta mardrömmar och som gör att man resten av sitt liv går runt livrädd
2. Förlädrar vars körförmåga man behöver utnyttja för att de ska skjutsa över hunden som är det enda som skulle kunna rädda en denna hemsk vidriga kväll (eftersom filmen förstört ens liv) -MEN som har druckit alkohol och inte kan köra, vilket resulterar att man för 2a gången denna dag hamnar på statoil och köper mängder av choklad

Visst kom vi fram till att det var Jessis buskatt Sam som var spöket i filmen, men nu när jag sitter här ensam i min stora tomma lägenhet känns den iden inte lika jätterolig längre! :(

Får se om jag överlever natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0