Underverk

Något OTRLIGT har hänt.
Jag överlevde nämligen natten!
Okej jag stannade i soffan, hämtade inte laddaren i sovrummet när mobilen dog (då är det illa) och hade lampor, tv och dator på. Men somnade gjorde jag ändå, utan några missöden!
Men men! Nu är jag iaf igång och ska snart och träna igen med nubbe då det tydligen är typ öppet gym idag (vilket han ringde och sa till mig klockan 3 i natt? :S). Sen ska jag hem till Jessi som har fyllt hela 17 jättestora år och fira henne med tjejerna och några från hennes klass! Supermys
ha en bra dag PUSSS


vackraste Jessi i somras <3


Kommentarer
Postat av: jossi

JAG VILL HA SOMMAR NU

2010-01-18 @ 19:22:59
URL: http://nilsarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0