Tillbaka till staden

Hoppsan hejsan, 1 timme och 20 min har än så länge gått av min 7 timmar långa resa! Självklart blev det uppkoppling till nätet sekunden Gustav (som skulle hem till föräldrarna) hoppade av bussen i kalmar och jag förbannar swebus fria nätverk! Detta för att jag troligen typ aldrig kommer å lyckas göra ergonomiuppgiften nu.
Helgen har vart supernajjs med massa film, pizzafrukost, godis och träffa några av Gstavs söta vänner, känns bra!
Nu vill jag dock mest bara hem och städa sönder min stackars lägenhet, köpte en stor dunk rengöringsmedel och en stor dunk mjukmedel i borgholm på NETTO för de va jättebilligt där just då (ekonomisk javist). De kommer och tar kort på lägenheten nästa söndag eller måndag, och sen är visningen en eller två veckor efter det, så snart får man väll flytta hem till pappa.. Hoppas dock på en snabb flytt tillbaka ut till en 1a (mer lagom stor för mig, 3an är fan obehaglig!)
Näe, nu ska vi se om vi KANSKE kan åstakomma något ändå, försöka hålla mig borta från roligheterna en stund. Har ju en hel del tid över sen!
PUSS


Åh älskade sthlm med öppna klädaffärer både på vintern OCH söndagarna, och mataffärer öppna till 21, +statoil dygnet runt, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0