sötsugen som attan!

Så var det sista dagen på lovet. Synd att det är äckligt fittigt kallt ute och att min näsa fortfarande rinner samtidigt som jag får hostattacker som gör att jag knappt kan stå upp, hade vart trevligt att träffa mina sötisar idag och ha lite roligt :)
Jag har blivit Ben and Jerrys (half baked) och choklad (helst aladin/paradis och små snickers/bounty/twix) beroende men eftersom jag inte har så mycket pengar och det är kallt ute och jag är sjuk så kan jag inte köpa detta, det är ledsamt.
Därför ska jag nu spendera hela denna extremt kalla dag hemma med mitt varma te och mina varma kläder så det så. Superkul kommer det ändå inte bli, men SKA dra iväg mig själv till skolan imorgon.. Om jag inte klarar att gå kanske min söta roomie kan bära mig? :O
Nu blir mitt roliga idag att sitta och vänta på att Vlad kommer hem och kanske har med sig lite godis?
Och så kommer förståss Emma hem idag :)
Någon som har något förslag på vad jag ska göra eller någon som vill komma med godis till mig?
PUSS

(och juste.. Det är kallt ute..)

Kommentarer
Postat av: mo

Om man har sån hosta som du beskriver ska man nog inte ge sig iväg och åka skridskor i -18grader, eller? Vi kanske är några som vill ha dig vid liv, eller vad tror du? -:)

2010-01-06 @ 12:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0