Nattinattiinlägg

Godkväll, klockan är supermega mycket och jag sitter hemma hos Emma, men vi ska snart sova. Som tur är har vi sovmorgon till 9.40 timorgon, trots tidig vecka, och sen på gympan ska vi åka skridskor, lyckos oss :)
Lördags och Fredags kväll var superkul, bara så att alla vet, men var så utmattad idag att jag typ låg i soffan hela dagen. Gick väll dock upp så mycket som en 3-4 gånger eller så för att göra nudlar en gång och så lite Te också. Och så åkte jag förståss hem till emma på kvällen faktiskt.

Jag är typ VÄRLDENS sämsta spådam- vilket jag idag har fått bevisat för mig nästan 3 gånger, vilket inte är så roligt alls, och faktikt förvånande mycket.. Kanske borde sluta lite på min förmåga att tro jag till och med endast halvt om halvt kan förutse framtiden.

Nu vill jag att Emma ska gå ut från toaletten och låta mig gå på toa så att jag kan krypa ner under täcket, för jag tvivlar inte på att jag kommer däcka i den här mycket lättsnurrade snurrstolen om jag sitter här mycket längre tid, och det kommer göra ont tror jag..

Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0