Mindre handikappad

Hello! Glad och lycklig är jag för jag har idag tränat för andra dagen i rad (1½ timme intensivt igår 1timme intensiv+1 soft idag) och jag skakar och kan knappt ta av/på kläderna och är jätteglad som sagt! När jag kom hem tog jag en underbar dusch och sen plockade jag undan alla julsaker- duktiga duktiga mig altså, vad man kan åstakomma saker när man bara måste (vlad hade flyttat in skrivbordet med sin älskade dator till vardagsrummet så granen fick inte plats :().
Håller för tillfället på att göra mig i ordning lite eftersom det är hemma hos Jessibus som allt händer i kväll! Dock är bussarna jättedumma och går bara hel varje timme vilket innebär att jag kommer missa första bussen och bli sen med den andra... Men men jag tar iaf bussen duktiga mig!
Ska försöka sminka mig nu och INTE måla kajal på kinden, vilket dock inte skulle förvåna mig med tanke på mina superostabila händer
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0